Laat uw documenten sneller ondertekenen.
Vereenvoudig uw processen en verhoog uw productiviteit. Verstuur, teken en keur documenten online goed.
Odoo Sign is een snelle en gemakkelijke manier om documenten te sturen, ondertekenen en goed te keuren. Bereid contracten voor door blokken in het document te slepen die partijen moet invullen. Verstuur het ondertekeningsverzoek in enkele seconden en volg de status van verzonden documenten.
Flexibel,
digitaal en
efficiënt
Verlaag kosten
Vergeet verborgen kosten zoals printen, kopiëren, faxen, scannen, vernietigen en op de post doen. Alles is online beschikbaar, vanuit elk toestel. Verlies nooit meer belangrijke documenten.
Bespaar tijd
Dagen of zelfs weken wachten totdat alle partijen uw documenten hebben ondertekend behoort tot het verleden. Met Odoo Digitale handtekening sluit u uw deals in slechts een paar klikken.
Verminder fouten
Elimineer handmatige operaties en verbeter de kwaliteit van de documenten die ingevuld en getekend worden. Zorg ervoor dat delen die ondertekening vereisen ook ondertekend worden.
Verlaag risico's door deze flexibele manier van werken
Veilige identificatie
Alle communicatie is versleuteld om ervoor te zorgen dat alleen geautoriseerde personen toegang krijgen tot de content.
Documenten integriteit
Odoo houdt het gezaghebbende document te allen tijde onder controle. Elke activiteit op het document (lezen, ondertekenen, etc.) wordt versleuteld om onveranderlijkheid van het document te garanderen. Een auditlogboekrapport is op elk moment voor alle partijen beschikbaar.
100 % Legaal
Documenten ondertekend via Odoo Sign zijn geldige electronische handtekening onder de EU reguleringen 910/2014 (eIDAS), in en US ESIGN Act. Ze voldoen ook aan de vereisten voor electronische handtekening in de meeste landen.
Ondersteun iedere laag van uw organisatie
Stroomlijn uw volledige workflow en verhoog efficiëntie. Op alle afdelingen ervaar je het voordeel; Verkoop, HRM en administratie.